- 10 cze 2024
- Katarzyna Staroń
Empatyczna klasa- podsumowanie projektu
Drodzy Uczniowie,
Z zadowoleniem pragnę podsumować udział klas VI a i VII b z Publicznej Szkoły Podstawowej im. Henryka Sienkiewicza w Sobolewie w programie “Empatyczna Klasa”. Program ten miał na celu rozwijanie empatii, budowanie pozytywnych relacji oraz promowanie zrozumienia i szacunku w naszej społeczności szkolnej.
Osiągnięcia Programu
- Uczestniczyliśmy w serii zajęć, które pomagały uczniom rozwijać umiejętności empatii, rozumienia własnych i cudzych uczuć oraz skutecznego komunikowania się.
- Przeprowadziliśmy kampanię edukacyjną w szkole promującą znaczenie empatii, szacunku i zrozumienia dla budowania pozytywnych relacji.
- Klasy miały możliwość realizować projekty, które promowały empatię i szacunek w szkole i społeczności.
Efekty Programu
- Uczniowie zdobyli większą świadomość znaczenia empatii w budowaniu pozytywnego środowiska szkolnego.
- Zauważyliśmy poprawę relacji między uczniami oraz lepsze zrozumienie i wsparcie ze strony rodziców i nauczycieli.
- W naszej szkole wzrosła kultura szacunku i zrozumienia, co przejawiało się w codziennych interakcjach między uczniami i dorosłymi.
Dalsze Działania
Mimo zakończenia programu “Empatyczna Klasa”, dążymy do kontynuowania prac nad rozwijaniem empatii, szacunku i pozytywnych relacji w naszej szkole. Planujemy organizować dodatkowe działania, które będą kontynuować nasze starania na rzecz budowania przyjaznej i wspierającej społeczności.
Dziękujemy wszystkim za aktywny udział w programie oraz zaangażowanie w promowanie empatii i szacunku w naszej szkole.
Koordynator
Katarzyna Staroń